"I like to kiss....ass"

I fredags hade jag, Sofia & Nea en social dag med Sol och sand.
Jag hade jobbat hela natten och tyckte inte att det var någon idé att lägga sig o sova så strax innan 10 på morgonen började jag vandra från The hoods till Mariehem.
När jag kommit en bit förbi IKSU och är på väg in i skogsdelen av promenaden hör jag ett dånande ljud som saktar ner bakom mig. En Afrikans Kille/Gubbe på EU moppe stannar bredvid mig;

-Hej, Vart ska do nånstans?
-Mariehem,
svarar jag kort i hopp om att han ska fortsätta förgifta våran planet och köra vidare.
-Vad du heta flicka?
-Ehhm...(
ville inte ge ut mitt riktiga namn och kom faktiskt inte på att säga Aurora som jag alltid gör när jag ljuger om mitt namn)...Antonia...
-Do är vacker Antonia. Är do singel?
-hmmm...Neeej, jag har flickvän (
ljuger jag i ännu ett hopp om att han ska dra när han fattar att ja inte är så förtjust i pillesnorvar)

Han hoppar av sin fina EU moped och börjar gå brevid mig istället. Diskuterar länge om min läggning och föreslår att jag måste prova alla killar innan jag vet vad jag vill. Jag ljög ännu en gång och sa: "Jooo visst har jag provat Afrikaner också".
Men killen/gubben fortsatte mata på med smöriga komentarer & berätta om hur han uppvaktar en kvinna.

-Jag gilla att kyssa. Mycket kyssar. Jag gilla kyssa rumpa.

Va fan!!??! Jag är flata, mitt arsle vill nog ingen jävel kyssa och ändå ger han sig inte!

Innan jag "släpper" av honom borta vid nydala frågar han;

-Aaaantonia, får jag dig kyssa?
-NEJ...
-Jag vill fika med dig.
-Varför?
-Så vi kan diskutera.
-Men vi har inget att diskutera.
-Jag vill att do ska lära känna mig som en tjej.
-MEN du är ju ingen tjej!?
-Jo jag tjej...för dig! ;)
-Ha det bra, hejdå!

Phuuu...äntligen var jag av med människan. Trodde jag...
Efter 10 minuter och jag har nu transporterat mig ända bort till Mariehems centrum. Så hör jag det välbekanta ljudet av en EU moppe.

-Heeej Antonia! ;) Jag bytt mina tröja nu, svettick!
-Okey...
-Du så vacker, underbar kropp, syns du tränat IKSU mycket! ;)
-Hmm.., ja det tycker min TJEJ också,
säger jag medans jag tänkte att han skulle veta att jag var så jävla lat att jag genade genom IKSU istället för att gå runt byggnaden och alltså inte var där inne för att jag hade tränat.

Väl framme hos Sofia bönar och ber karln/gubben om min adress och telefon nummer. Jag skriver upp det i hans hand.

-Jag kanske komma dig Lördag!
-Ja, det blir jättebra! :D Ring innan du kommer för att se så att jag är hemma! ;)
Svarar jag väldigt trevligt och flirtigt.



Undra vem han kommer till när han ringer.....och undra vems adress jag uppgav :O

Kommentarer
Postat av: Bitte

Men jag har ju lärt dig att du ska inte prata med främmande gubbar,ha du glömt det? kram

2008-08-02 @ 10:30:00
Postat av: Jenny

HAHA.... fast fan ta dig om du råka säga min....

2008-08-05 @ 08:15:16
Postat av: Anonym

Alltså Helejna! Hahaha!! Hysteriskt!

Är tydligen inte bara jag som har mörka slemmiga män efter mig! Skönt att veta! ;D

Kraam/T.

2008-08-05 @ 23:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0