Absolut music

Nyss hemkommen från ett hårt (och då menar jag verkligen hårt) 12-timmars pass på posten! Benen värker, fötterna är bortdomnade, knäna går inte att räta ut, ögonen röda, händerna röda (av alla jävla julkortspåsar) och stressigt hjärta. Men pengar blev det! Om man bortser från min sista 50 lapp som fikamaskinen tog utan att ge mig något ätbart!

MEN min största fundering idag är; Varför i hela helvetet köper man en Absolut music skiva kl 06.00 på morgonen på statiol (längst bort i helvetet, Ersbodda)?!

När jag såg den nyvakna killen bakom mig i kön stod jag stilla förundrad. Det var ett såntdär ögonblick då man inte kan sluta titta, även när den andra människan tittar på en. Jag var faktiskt nära på att fråga honom...men jag var för trött.

Nåja, nu är det 5-6 timmars sömn för att sedan kliva upp, klä på sig postenkläderna och sätta sig och duktigt plugga innan jobbet återigen kallar. Wihooo vilket underbart liv jag lever nu.......!


Kommentarer
Postat av: Bitte

Vart jobbar du som är vid Ersboda 6 på morgonen?

2008-12-16 @ 16:57:07
Postat av: Shrek

Hungrig=Statiol på ersboda. Enda stället som har dygnet runt öppet. Det närmsta iaf.

2008-12-17 @ 07:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0