Ej för känsliga ögon

Ett av Min styvmors och mina samtal, nu har jag klippt lite och censurerat lite i texten så man inte sätter nåt i halsen om man skulle råka äta och läsa min blogg samtidigt:

Sms Av B: Nu förstår jag vilket helvete du hade med din skitning när du varit hos farmor. Jag har ett helvete med skitningen idag.

Sms till B: Hahaha

Sms Av B: Ja man kan inte säga annat. Du kan skriva på datorn om du sitter vid den.

Väl vid datorn:

B säger: fy fan jag tror jag går åt

H säger: va ha du för bajsproblem, berätta för bajsdoktorn!

B säger: ja jag vill skita hela dagen,men det går inte _________ sen nu på efter det vi ätit så är det gaser och diare,men det är en hårdlort som sitter i vägen.förstår doktorn att det är jobbigt,jag tror jag har förstoppningsdiarre.skulle behövt ett lavemang

H säger: hahahahaha

en klasskompis till mig säger att man ska stoppa in ett finger o dra ut hårdlorten

B säger: jag önskar jag får skrika jiiiippiii,ja men jag har försökt med papper att dra ut den men det går inte

H säger:  hahahhahahahhahaha

B säger: jag minns dina jiiiipppiiin

B säger: jag som aldrig har haft besvär med magen förut

H säger: nä så blir de när man bor i de där huset

B säger: men nån gång ska ju vara den första som dom säger

H säger: Exakt! Ditt kom när du var 50+ och mitt när jag var 4+ sånt är livet!


Kommentarer
Postat av: Bitte

Men fy faan för dig.Har inte läkare tystnadsplikt?hi hiMen jag får väl läge att ge igen våra samtal nån gång.Du ska bara veta att jag har det rent ut sagt förjävligt.kram och godnatt ändå

2008-12-21 @ 22:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0