Dvärgtillstånd

Jag lyfter postlådorna och allt helt fel. Min rygg gör grymt ont och nu förstår jag verkligen hur Jessica kunde göra illa ryggen så mycket när vi rensade fisk i 8 timmar i Norge förra året. Hon lyfte backar som var ca 30 kg och jag lyfter nu 8 kg´s blålådor!
Nåväl, min onda rygg ha gjort att jag legat i soffan och "ojjat" mej hela kvällen och glott på tv n istället för att sitta här och uggla.
Klockan 20.00 på kanal 5 gick det en dokumentär ikväll om Barn med "Primordial Dwarf" syndromet. Man fick följa en liten pojke på 2 år som va så otroligt söt. Tårarna sprutade från mina ögon! haha
Tyckte så jävla synd om den lilla "dockan". Men han lärde sig nästan gå till slut, med hjälp av några skenor och dylikt! :)

Jag var mest faschinerad över HUR små dom faktiskt var...Hade jag haft den där sjukdomen hade jag aldrig klarat av att jobba på posten. Tro inte ens jag skulle nå till lägsta facket.



Och denna kvinna måste ni spana in. Hur skön som helst! ;)
Dvärgkvinnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0