Flygplanshysteri

Nu är jag precis hemkommen från ett 12 timmarspass. Jag har otroligt ont i axlarna och önskar att Eliza var en människa och kunde massera, eller akupunktur eller va fan som helst. Jag har kastat klump från 24.00 till 05.00 idag. Mest B post. Vilket innebär att det är stora jävla klumpar med tidningar och dylikt på några kilon som man kastar...och kastar...och kastar...och lite kast igen. Så ryggen är paj, axlarna trötta, till och med bröstmusklerna gör ont! Men jävlar va jag komma kunna spela på mina bröstmuskler sen! wiho! ;)
Det var nästan helt okej att svettas sådär mycket av att vara nere på klumpbanan för jag fick...: TA PÅ ETT FLYGPLAN! Jag fick till och med gå in i det! Tack "pappa Håkan""! :D haha

För er som inte känner mig så väl så har jag då aldrig flygit och aldrig varit närmare ett flygplan än nja..sådär nån km ;P
Så när vi går ut på lastkajen känner jag hur mitt hjärta bultar och slår extra hårt och antar att mina ögon såg väldigt stora och förvånade/överlyckliga ut. Jag utbrister självklart: WOOOW FAN VA COOOOOLT! Vilket gör att jag numera har en fjortisstämpel bland de små tomtenissarna!

Vill ni ha beltalt för att styrketräna, sök jobb på posten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0