Like the deserts miss the rain

Idag saknar jag officiellt. Jenny säger att jag jämt saknar nån. Och Jenny är min "guru", så hon har alltid rätt. Men vissa dagar känns mer. Då saknar jag vissa personer extra mycket. Kan vara en låt, en maträtt eller film som påminner hjärta och hjärna om människor som stått mig väldigt nära. Jag hatar att sakna. Det är nog bland den värsta känslan jag vet.

Så för att få bort den där gnagande känslan har jag en stor lust att gipsa mig själv och göra gipsfigurer. MEN, jag har ju inget gips hemma! Och inte har jag råd och köpa något heller (iof så är nog inget öppet nu iaf men). Om jag blir riktigt desperat hade jag ju faktiskt kunna åka in på Akuten och hålla roa dom där lite med att låta dom se mig gipsa mig själv?! Undra om Addison Shepherd jobbar ikväll...måst nog ringa och kolla!

Min extrema solbränna börjar lägga sig nu. Idag ser jag mer ut som en fjällande aborre (fast inte så grön). Solen på brännbollsyran sög verkligen allt vatten ur min stackars förkrympta hud! 

Idag har Jenny bjudit på mat och Jannice på fika. Så bussiga kompisar man har när man bara har 800 kr kvar som ska räcka i 2 månader! Synd ni bor så himla långt bort, annars hade jag våldgästat er varenda dag denna sommar! moha!

  
Min vackra solbränna. Min fina postenutstyrsel med reflexer (nu vet du hur ja ser ut när jag sliter Bitte) & sista bilden visar mest hur man ser ut efter 2 dagars festande på yran.(åååångeeessst)

  
Tobbe underhöll många på Yran med sin vackra klädsel. Folket stektes. Oh jag lekte tjuv o polis.

Nä, nu är det nattning på G. Ska spela en låt för er eftersom jag har en Officiellt-sakna-dag.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0