Nose Hair, hair

Eftter att sussat många timmar så tog jag mig upp till Jonna. Sen gick vi till Mariehem för att skicka tillbaka lite kläder åt Evve som sitter fast uppe i Norrbotten stackarn! ;P
När vi gick hem hittade jag en käpp. Fick även touretts (order av fröken Englén), höll på krocka med en gubbe på cykel & blev behandlad som en hund av Jonna.

Klippte ihop en liten film om våran väg tillbaka från Mariehem.


No air aka Nose Hair låten har suttit som fastklistrad i våra huvuden idag!


När jag kom hem hoppade jag in i duschen, satte på mig trosor o ett linne & satte mig vid datorn för att ta det lungt....när jag plötsligt hör nån som knackar på fönstret, (som är nån meter ifrån datorn...alltså sitter jag ganska synligt för dom som får för sig att ställa sig på "altanen") jag hoppar till, tittar dit och där står en kille i 25 års åldern och glor! Jag går och öppnar "altandörren" och det visade sig att han hade låst ute sig så jag sprang ut i hallen (halvnäck såklart) och öppnade åt stackarn. När jag sedan gick framför honom in till min lägenhetsdörr hann jag tänka att han säkert spanade in mitt jävla cellulitarsle. Så jag sprang in i lägenheten fort som fan.
Vad är det med människor som får för sig att "komma in" i min lägenhet så fort jag sitter i trosor och topp!? Jag ska fan börja ha HH underställ på mig året om på dygnets alla timmar!

Kommentarer
Postat av: Fia

haha snygg video. ;)

jag tror att du undermedvetet vill visa upp dina fina älgtrollor till alla på Ålidhem. Det är därför sånt där händer! För att du "råkas" sitta i bara trollor.

I miss yoooou, moooooongooo.

Fan vad jag hatar No Air låten. Bra att du döpt om den till ett mer passande namn.

2008-06-21 @ 18:03:33
Postat av: Helena

BJÖÖRN trollor om jag får be ;P

Jag saknar dej din lilla skooorv! Ska vi leka i veckan?

2008-06-22 @ 02:52:37
URL: http://hemmarne.blogg.se/
Postat av: Jonna

NOOO AIIIR AIIIR. typ min bästa låt. jag ska sjunga den åt dig sofia.

2008-06-22 @ 10:19:08
URL: http://jonnas.webblogg.se/
Postat av: Fia

JAAAA! jag tycker definitivitittivt att vi ska leka i veckan! göra nått kul. jag vill också va med er och ha kul. jag vill inte missa kulandet!

ahahahahahaha det FÖRVÅNAR MIG INTE att det typ asså bah lixom är din bästaste bästa låt jonnis. ;) du är alldeles för givmild, jag kan inte tacka ja till ett så snällt erbjudande. ;P

2008-06-22 @ 11:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0