Fick ett mail inatt...

"Hej Helena!

Det här är Skogstrollet som skriver.
Jag har kidnappat Jenny-med-den-konstiga-frisyren. Plitarna på kvinnofängelset kommer aldrig kunna göra något åt hennes hår, dom har helt enkelt inte den kunskapen som jag sitter på!
Om du någonsin vill se din vän med en normal frisyr igen vill jag att du tovar en ny mössa åt mig som jag kan ha på sommaren utan att mitt hår blir fettigt av all värme!
 
För att bevisa att jag håller Jenny fången i min salong, "Under granbarret" bifogar jag här nedan ett kort på henne. För varje dag som går kommer jag låta hennes hår förmultna i den hemskaste mössan som finns. MÖGELMÖSSAN!
 
Tiden Tickar  
Elaka skratt och snoriga hälsningar/Skogstrollet"


Kommentarer
Postat av: Frida

Och varför har du inte berättat om det här stället!? Helst sjukt att jag via en kommentar ska hitta åt Jonna för att sedan få reda på att du också bloggar. Fy jag hade minst förväntat mig en annons i tidiningen om ditt bloggande.

2008-05-11 @ 15:26:21
URL: http://frida07.blogg.se
Postat av: Jenny

Du är ju fan stöörrd.... :D miffo!!! jaa jag kanska dör om du inte räddar mig innan onsdag....

2008-05-11 @ 20:06:55
Postat av: Skogstrollet her self

Var får du allt ifrån galna kvinna?

2008-05-11 @ 20:57:41
Postat av: Frida

Ja men va fan du måste göra en STOR banderoll och klra FLERA gånger över Tomtebo så jag inte missar den. Sätter mig vid fönstret nu så skicka upp det där flygplanet så ska jag hålla utkik!

2008-05-12 @ 15:11:01
URL: http://frida07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0