Sound of music

De senaste dagarna har varit fartfyllda. Har hunnit med en väldigt speciell Valborg med Finsk fulsprit.
Jag och Jonna hittade en vän (Conrad) på Campus. Vi "lånade" några F! Ballonger och cyklade runt i betongjungeln med dom för att sedan ge dom till en liten flicka vars storebror mordiskt högg sönder varenda rosa liten ballong.

ÅÅh, nu kom jag ihåg det där tv spelet på..hm...det måste ha vart nintendo 8 bits! När man skulle hugga sönder ballonger! Nån som kom ihåg va det hette?? :O

Jag, Jonna, Nea och Evve Spöade skiten ur tvillingarna med respektive på kubb. Okey..jag träffade aldrig kungen..MEN det var pga att man inte står baklänges i Dorotea när man ska kasta ner den! "Va ä dä för hitt på??"

Och idag fyller Fia år! Hipp hipp HURRAA!
Sofia föresten, vet du att din syster har födelsedag på samma dag som du?? :O

Här kommer en film på Conrad (som numera bor hemma hos mig) när vi är med i en Agility tävling.
Och lite bilder på vad som hänt den senaste tiden..va vi gör på skolan,. eller iaf när vi ska arbeta osv ;)




                     

Ja föresten så hände det en rätt rolig sak idag när jag och Jonna var ner och gjorde stan osäker.
Vi satt helt lungt och stilla på apberget och åt våra halvt smältande glassar då en pojke dök upp framför oss från ingenstans! Han la ut en kepa och berättade att han och hans (syskon??) skulle sjunga  lite för oss. Därefter kom det fler barn i olika åldrar...började sjunga Sound of music (väldigt väldigt bra) med en liten söt koreografi. "Kooo kooo", " La la la la laaaa, la la Sound of Music. OOooh ooh oh oooooh"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0