Rosslande vampyrer

Vad är det för fel på människor som inte kan andas normalt!? Okey Jonna...jag vet att du lägger dig i soffan pga mina snarkningar om vi däckat av trötthet efter alla våra lekar. Men snarkningar och rosslig andning är inte samma sak.
Hur kul är det att betala 100 kr för att gå på en bio (där dom redan har små barn/vampyrer som rosslar och morrar när de inte fått döda någon på ett tag) när det sitter människor i ens närhet och andas som att dom håller på dö i lungsot?!
   Jag tycker att de borde införa ett lungtest innan man går in i biosalen. De människor som det fastnar slem på blåsinstrumentet av eller inte ens klarar av att blåsa en liter luft...borde få sitta i en egen sal o förpesta varandra istället.
Så kan vi normala människor sitta i en egen sal med våra prasselpåsegodisar och oroa oss för andra saker än att bli nersmittade med lungsjukdomar!

Ja...inte vet jag om det är blodbadet som är på väg eller om det har börjat en epidemi av andningsproblem här på våran jord!


Kommentarer
Postat av: Bitte

Men du Helena då kan man ju flytta sig till ett annat ställe,för alla har ju rätt att gå på bio eller hur?Ja jag vet ju hur du snarkar jag spelade ju in dig när du var hemma en gång och då var du inte uttröttad av nå lekar,undra varför du snarka då?ha ha

2008-11-05 @ 13:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0