Air...No Air Air Air Air

Här sitter vi ihopkrupna på våra rosaröda urtvättade 80-tals datastolar i den "hemliga" datasalen där vi varje dag möter väldigt intressanta människor. En del skriver på arabiska på gröna tavlan och går dom ut säger dom hejdå på kinesiska. Andra sitter och diskuterar morföräldrar och barnbarn.

Det finns ingen luft i den här datasalen. Men vi kan dansa lambada för lärarna på andra sidan "hålet" om vi vill. Vi skulle även kunna köra lite stripp för att försöka höja våra betyg, vilket faktiskt skulle vara helt okey eftersom Jonna aldrig har på sig sitt Jesuskors nuförtiden!

Nåja. Återigen är jag helt underbart förälskad och kär i Annika Norlin. Hon är min gud. Fast jag skulle nog döpa min unge till Prinsessan Aurora.



<3

Kommentarer
Postat av: Fia

HAHAHA Döper du din unge till AURORA kommer den att symbolisera LÖGN!

2008-09-12 @ 12:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0