Tillbaka till - ingen snö

Anländer till Umeå C station 20.50 och slår en pling till min käre sambo:

-Men det är ju ingen snö kvar!!
-Nä, visst är det skönt!?
-Men Jonna, det är ju ingen snö alls...det är ju helt..ingen snö!
-Näää, visst är det härligt! Jag längtar till sommaren!
-Hm..nja..okej då!
-Gud va du låter!
-GÖR JAG?!
-Ja
-Fitta...,fitta...,fitta...
-Men guuud va du låter!!
-Ja, jag är förkyld och det har slagit lock i mina öron, jag hör ju inte vad jag säger, nu ska jag gå över ett ställe med trafikljus.
-Okey, puss-hej!

22.32
Börjar bli hungrig, så jag kokar mig mackaroner och häver på massa ketchup. Kan nu förstå Jonnas svåra tid när jag inte är hemma i stan och lagar mat åt henne.

23.25
Nu saknar jag dina andetag.

00.22
Lägger in lite bilder från min Exellenta 25 årsdag..för jag kom på att det är mindre än en vecka till Hjärtetösen blir 25 och jag behöver påminnas lite om hur det kändes att vara sådär ung (24 år och 25 år på pricken).

-Några få minuter innan min 25 årsdag går jag och Jonna på statiol på carlshem och köper, cigarr, glass m.m för att sedan sätta oss ovanpå gångtunneln och njuta av våra inhandlade produkter medan vi tittar ner på den yngre generationen som cyklar genom tunneln ibland då och då.

   



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0