Wounderfull Soligh Månthag

Kl 06.47 ringer jag Evelina. Hon svarar med en jävligt pigg och snäll stämma.

-Evelina! :)
-Hej! Är du vaken? Du låter så jävla pigg!
-Nej, jag sov :)
-Väckte jag hela huset nu?
-Ja :)
-Jaha, men du jag kommer till dej på en halvtimme eller så, blir det bra?
-Jadå, hejdå :)


07.25 anländer jag till Evelinas hus. Möts av en skällande Aston och en mörklagd lägenhet. Lägger mig i sängen med Evelina, Aston och en halvt sovande Petter. Pratar och Pratar tills hon stiger upp sisådär en timme senare.

P: när börjar ni skolan idag?
E: 13.
H: 10
H: Va fan!? Börjar vi inte först ett!?
E: neee, men tack för att du kom o väckte mig i tid ;)

Nåja. Sen somnade jag i deras soffa o sussade sött.
Väl på skolan fick vi lyssna på våran "favoritlärare" Turtles när han förklarade x, y, w upphöjt i femtioåtta delat i sju sjundedelar plus xy gånger 2.
När han ska sudda talen han skrivit upp på tavlan får han tag på ett trasigt tavelsudd och då utbrister han:

-Titta här! Den här har dött av plötslig hjärtdöd!
Sedan håller han upp den andra delen av suddet.
- Här är innehållet! Det blir så när de ramlar i golvet med magneter. Då får dom hjärtdöd!



Sedan fortsätter turtles med sin föreläsning på det vanliga viset så jag och Evve smet iväg på rasten. Gick och surrade med våra lärare o programansvarige.
Dom älskar oss! :D

"Du har rock'n'roll i dina bröst
Du har blues i dina lår
Du har visor i ditt hår
och poesi i dina sår"

-ler.ler-

Kommentarer
Postat av: Bitte

Men du ta och berätta här nu hur helgen varit så vi får läsa.

2009-02-02 @ 17:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0