Ap-Sofia

Då har vi i över en hel dag väntat och längtat och tänkt tillbaka till den härligt underbara dagen förra året denna tid. Då jag och mina närmaste vänner firade påsk en tisdag i Januari. Vi drack vin, målade påskägg och klädde ut oss till Påskkärringar. Vi blev lite fulla och grät över att H. Ledger dött.
Det var underbara tider när våran älskade vän aka Ap-Sofia inte hade några andra vänner än oss.

FÖr imorgon skulle va våran dag. Vi skulle träffas över ett glas vin, måla ägg, klä ut oss och prata gamla minnen.
Så får jag ett sms av Sofia; Jag kan inte fira påsk med er imorgon btw..

BTW! Liksom kommer ur tomma intet! Och hon vägrar säga vad som är så mycket viktigare. Vi har våra teorier.
Den som känns mest logisk är att hon (när hon redan lovat oss) sagt att hon kan vara med sina nya töntiga kompisar. Japp så är det....

Idag är årets mest deprimerande dag, enligt de som vet.
Och det här fick min dag att bli ännu mörkare än den redan varit.....ojojojoj...Nä nu blev jag Emo..måste gå o hitta något att skrapa armarna med!!

Ap-Sofia



 


Jag vädjar till Sofias Nya kompisar!

Kommentarer
Postat av: Fia

HAHAHAHAHAHA men ÄLSKLING! jag kan ju vara med er nääär som helst förutom imorrn! du är så dramatisk. du borde bli såpaskådis! ;)

2009-01-20 @ 00:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0