Glassmonster

-Helena...har du ätit upp all glass?
-hm...nja..finns de ingen kvar?
-Jo..EN...när köpte vi glassen?
-För en vecka sedan kanske..?
-Nej de ha inte gått en vecka ens och vi köpte 14 glassar...Har du ätit upp alla??
-...Ja...det har jag faktiskt.
-Man kan inte äta glass varje dag faktiskt!
-...En morgon åt jag tre stycken..(gråten i halsen)
-!?
-Jag måste ju passa på o äta när du inte är hemma..(tårar kommer..hade faktiskt pms..)
-Hahahahahahhahah!!!
-Förlåt..du kan få äta den sista glassen..
-JA..och den ska stå i frysen tills JAG vill äta den..hehe
-Suck...jag ÄR ju såå glassugen...



Kommentarer
Postat av: Bitte

Ja att du är en glassälskare det vet ju jag,minns du när du åt nästan 2 liter en morgon innan du gick till skolan.Kram

2009-09-23 @ 14:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0